قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

شاتل موبایل بسته های پر حجم اینترنت برای مشترکین عرضه کرد

همان طور که می دانید شاتل موبایل یکی از اپراتورهای فعال در کشورمان ایران می باشد درواقع این اپراتورعرضه کننده متنوع ترین و مقرون به صرفه ترین بسته های اینترنتی است. این اپراتور در تلاش است تا گسترده ترین پوشش دهی خدمات صوت، پیامک و اینترنت همراه مبتنی بر فناوری های ۳G، ۴G، و ۴٫۵G  را برای مشترکین خود ارائه کند. اکنون گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه شاتل موبایل با هدف کاهش هزینه های مشترکین، در طرح جدید خود هر روز بسته های تخفیف دار اینترنت، مکالمه، پیامک یا ترکیبی را معرفی می کند.

بسته های جدید اینترنت همراه این اپراتور با اعتبار زمانی ۳۰ روزه شامل بسته ۲۰ گیگابایت به مبلغ ۶۵ هزار تومان، بسته ۴۰ گیگابایت به مبلغ ۹۸ هزار تومان، و بسته ۷۰ گیگابایت به مبلغ ۲۱۰ هزار تومان است که با هدف ایجاد تنوع بیشتر در بسته ها و انتخاب های مقرون به صرفه تر، در اختیار مشترکین سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل قرار گرفته است.

بسته های اینترنت شاتل موبایل در دسته بندی های ساعتی، روزانه، سه روزه، هفتگی، ۱۵ روزه، یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه و همچنین بسته‌های ترکیبی شاتل موبایل شامل اینترنت، مکالمه و پیامک، به عنوان متنوع‌ترین و مقرون به صرفه ترین بسته‌های تلفن همراه کشور، از طریق کد دستوری #۲*۱*، وبسایت شاتل موبایل، سیستم مدیریت اینترنتی حساب و اپلیکیشن شاتل موبایل من قابل مشاهده و خریداری هستند.

شاتل موبایل با هدف کاهش هزینه های مشترکین، در طرح جدید خود هر روز بسته های تخفیف دار اینترنت، مکالمه، پیامک و یا ترکیبی عنوان پیشنهاد روز ارائه می کند و مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #۳*۱* و یا به اپلیکیشن شاتل موبایل من در بخش مدیریت اینترنت حساب مراجعه کنند و پیشنهادات روز را مشاهده کنند. این اپراتور با شخصی سازی بسته های اینترنت سعی کرده تا مشترکین در مدیریت بهتر هزینه های ارتباطی و انتخاب بهترین بسته ی شخصی کمک کند. علاوه بر این بسته‌های شخصی سازی شده اینترنت متناسب با الگوی مصرف هر مشترک نیز به صورت دوره‌ای به مشترکین از طریق پیامک پیشنهاد می شود که به مدیریت هزینه های ارتباطی مشترکین کمک شایانی می کند.

شاتل موبایل نخستین اپراتور تلفن همراه  با عرضه سیم کارت هوشمند و همچنین خدمات مکالمه، پیامک و اینترنت 4G/LTE ، برای اولین بار در ایران با راهکارهای جدید و نوآورانه، از سیم کارت هوشمند جدید خود رونمایی کرد. درواقع این سیم کارت جدید با فناوری هوشمند، تحولی در پوشش دهی و کیفیت تلفن همراه ایجاد می کند. این فناوری به طور مدوام شبکه و آنتن موجود در موقعیت مکانی مشترک را تحلیل و به صورت خودکار با کیفیت ترین پوشش سیگنال را در هر منطقه از کشور را بدون نیاز به تنظیم یا نصب اپلیکیشن انتخاب می کند.

فناوری انتخاب دستی شبکه رادیویی که در آبان 1400 و برای اولین بار در کشورمان، با هدف بهبود عملکرد و توسعه قابلیت های سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل، با پیاده سازی راهکار انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان این امکان را برای مشترکین فراهم کرده تا با شماره گیری کد دستوری #۸*۱* از وضعیت اتصال شبکه رادیویی میزبان سیم کارت خود آگاه شوند و یا با تغییر شبکه رادیویی میزبان خود، از میان هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، شبکه میزبان مطلوب خود را انتخاب کنند. در حال حاضر این اپراتور شرایطی برای مشترکین خود مهیا کرده است تا به راحتی بتوانند به صورت آنلاین به پنل مدیریت اینترنتی حساب شاتل موبایل خود دسترسی داشته باشند.

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های مورد نظر خود می توانند به مراکز و نمایندگی های معتبر این اپراتور در سراسر کشور مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را به صورت حضوری خریداری کنند. همچنین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل یا از‌ طریق تماس با شماره‌ی ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ می توانند نسبت به انتخاب شماره ی موردنظر و خرید به صورت آنلاین (غیر حضوری) اقدام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.