قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

قیمت سیم کارت

در جریان قیمت «خرید و فروش سیم کارت» رند و معمولی بمون!

شاتل گوشی موبایل مشترکین خود را بیمه می کند

تکنولوژی در دنیای امروز اهمیت بسیاری پیدا کرده است به طوری که بخشی اجتناب ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است و نمی توانیم بدون فناوری در دنیای پرشتاپ امروزی زندگی کنیم. درواقع تکنولوژی هر جنبه ای از زندگی را تحت تاثیر قرار داده و آن را آسان تر، بهتر و متفاوت کرده است. بسیاری از کارهای روزمره ما وابسته گوشی های موبایلمان شده است و نگهداری و حفظ این وسیله پر کاربرد به  یکی از دغدغه های تبدیل شده است.

حال گزارشی منتشر شده که نشان می دهد شاتل موبایل برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود شرایطی را فراهم کرده است تا تخفیف 25درصدی بتوانند گوشی های تلفن همراه خود را از طریق سرویس بیمه دیجیتال من بیمه کنند تا در صورت بروز حوادثی همچون سرقت، شکستگی فیزیکی، آتش سوزی، آبدیدگی و نفوذ مایعات یا نوسانات ولتاژ برق و نظایر آن، از خدمات بیمه گوشی تلفن همراه شاتل موبایل استفاده کنند. درواقع قسمتی از خسارت وارد شده به شما باز گردد.

طبق گزارشات، شاتل موبایل طی تفاهم نامه ای با سرویس بیمه دیجیتال من این امکان را فراهم کرده تا مشترکین سیم کارت هایش بتوانند از تخفیف ۲۵ درصدی بیمه پارسیان ویژه شاتل موبایلی ها استفاده و گوشی تلفن همراه خود را به صورت آنلاین بیمه کنند.

کلیه برندهای گوشی تلفن همراه مشمول این بیمه می شوند و دارندگان آن می توانند برای مواردی همچون پوشش سرقت به صورت کلی حتی زورگیری یا کیف قاپی با تایید مراجع انتظامی و قضایی، آسیب های فیزیکی شامل شکستگی فیزیکی، آتش سوزی، آب دیدگی و نفوذ مایعات، نوسانات ولتاژ برق و نظایر آن؛ از خدمات بیمه گوشی تلفن همراه شاتل موبایل استفاده کنند.

دارندگان سیم کارت های شاتل موبایل می توانند با مراجعه به پنل مدیریت حساب اینترنتی یا اپلیکیشن شاتل موبایل و ورود به بخش سرویس های خدماتی کد تخفیف ۲۵ درصدی مربوط به خدمات بیمه دیجیتال من را دریافت کنند.

شاتل موبایل تنها اپراتور تلفن همراه ایران است که امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکین سیم کارت های خود فراهم کرده و با تحلیل مداوم شبکه های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین، با کیفیت ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به صورت کاملا هوشمند انتخاب می کند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات و خرید سیم کارت شاتل موبایل می توانند به وب سایت www.shatelmobile.ir  مراجعه کنند و نسبت به خرید خود اقدام کنند. همچنین از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.